mandag den 14. januar 2013

Ammepuden





I weekenden fik jeg lavet et nyt betræk til ammepuden. Mit første tegn-efter projekt og første med lynlås. Ville egentlig gerne prøve med usynlig lynlås, men kunne slet ikke lige overskue det d jeg sad med det. Så jeg må prøve det en dag, hvor det ikke rigtig har noget formål.
Lynlåsen var for kort, tog en på 40cm (efter konference med min mor) og måtte kæmpe med at få puden i. Så skal jeg lavet et ekstra betræk bliver lynlåsen meget længere.

Stoffet er købt i Stof2000, det er gråt med lidt lilla undertoner (åbenbart)



Jeg glæder mig til lillebror kommer, jeg har planer om at kaste mig ud i lidt tøj til ham. Bare sådan lidt bukser. Og måske en savlesmæk. Når jeg er blevet lidt bedre til stoffer og maskine, vil jeg overveje en heldragt :) 
Det endelig mål må være at kunne sy lidt til mig selv. Et par tullebukser til fødegange kunne være sååå lækkert, men jeg tvivler på jeg kan nå det, der er nemlig ikke ret længe til. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar