lørdag den 28. maj 2011

Nye bøger




I onsdags var jeg en tur på posthuset og hente de bøger der lå og ventede på mig.
Jeg har kigget i macaron bogen og glæder mig til at komme igang. Jeg har længe ville afprøve den lille lækre bid. Vi lavede noget ligende da jeg stod i lære, og de var så delikate. De have ikke samme "fod" som en macaron og samme glatte overflade, men konsistensen var nøjagtig den samme.
Nu har jeg taget æggehvider ud, de skal to ude i ca 2 timer, de to timer er gået om 45 min, og så hopper jeg i køkkenet men min nye bog og min iPhone ( der ligger min musik ) og så vil jeg prøve krafter med den lille lækre macaron!

2 kommentarer:

  1. Hej Denise
    Hvor er det bare en super god blog du har, og rigtig gode tutorials. Mvh Lise

    SvarSlet
  2. Tak Lise, ville ønske jeg var bedre til at få lavet flere indlæg. Har så mange idéer.
    men hyggeligt du kiggede forbi
    Knus

    SvarSlet