tirsdag den 1. marts 2011

Cakepop!


Jeg har for et par uger siden modtaget min seneste kagebog. Jeg har i lang tid vidst jeg ikke var til de store kager, men mere er til små kager, som cupcakes, cookies og petit fours. Der er ikke noget bedre end en fin kage i en fin størrelse. Jeg tror også det har noget at gøre med, hvad er der plads til i køkkenet. Skal vi holde noget eller hvis min søster kommer og hjælper med noget kage hun skal bruge, er det altså nemmere at lave det portionsvis, og man skal ikke stå med strore stykke udrullet sugarpaste/fondant på et ofte for lille underlag.
Så er en flot dekoreret cupcake nemmere at lave hjemme i køkkenet. Og en lækker lille bid til aften kaffen, man kan lave i løbet af eftermiddagen.

Jeg har kigget bogen igennem og glæder mig til at komme igang med at prøve at lave Cakepops.
Jeg fik ikke fortalt om bogen. Har bare smidt et billed op. Men bogen er skrevet af Bakerella, som laver de sødeste cakepops. En cakepop er "kagekrummer" blandet med en frosting ( smørcreme, cream cheese frosting osv. ) Man bager en lækker skærekage og smuldre den, og så er det "kagekrummerne". Vil se om jeg ikke kan lave noget >> How to << når jeg får lavet det.
Sammen med bogen bestilte jeg også nogle yndige cutters til at gibe nogle af disse cakepop form.
Cutterne er fra Wilton og hedder Wilton Geometric Crinkle Mini Metal Cutter. Jeg købe mine via Amazon, men man kan også få dem ved en af mine yndlings online butikker, Cakescookiesandcraftsshop.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar