torsdag den 6. marts 2008

Oreo-cupcake


Jeg elsker Oreos, de er simpelthen for lækre. Og så fandt jeg en opskrift i en bog, og tænke det måtte jeg bare prøve.

Så jeg tog i Super Best og handlede, der ved jeg nemlig de har disse lækre kiks. Og jeg har eller kun set dem i Irma. Men tilbage til bagningen.

En smut i butikken efter de ting jeg lige manglede, plus det løse :)


Hjem i køkkenet, pakke ud og så eller igang med at veje af. Oliver ( min søn på 4½ år, det halve er meget vigtigt for ham ) var kommet iseng eller ville han helt sikker hjælpe. Han kommer altid rendende når jeg er i køkkenet.

Mener dejen kom i en cases med engle på, me det er ikke helt til at se.

De er toppet med en cookies 'n' cream frosting , mums.


Men denne opskrift er den samme, som er brugt til mine blåbær cupcakes, der er bare kiks i.

Det er en super god grundopskrift, den smager godt og hæver flot, hvad mere ønsker man sig?




Denise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar