fredag den 7. marts 2008

God weekend


Så blev det igen fredag. Ikke fordi det betyder noget for mig, jeg går nemlig hjemme. men det er som om jeg også holder weekend for ugens gøremål. Det er lidt rart. Så skal jeg ikke tænke på om der skal støvsuges eller vaskes tøj ( vi skal nemlig ned fra 4. for at ordne det ) eller madpakker og alt hver der er til hverdag.

Imorgen skal vi til nørde aften hos min mands onkel. Vi spiller nemlig Wolrd of Warcraft. Eller retterer min mand gør. Jeg er stoppet med det, det tog for meget tid fra familien. Og vi lavede ikke maget andet end at spille, man bliver hurtig afhængig af det. Det er ret press. Hvordan kan et skide spil tage så meget af ens opmærksomhed. Man skal bare lige se om man har fået post, om der er kommet guld på kontoen og man spidder hver aften og venter på at komme med på et raid hvor du kan vinde fiktive ting. Det begyndte at tage overhånd. Jeg tabte engang et nyt våben til en anden, en dagger jeg har været ude efter i meget lang, jeg var lige ved græde. GRÆDE over noget der ikke er virkeligt. En af vores gode venner fik mig til at åbne øjnene. SÅ nu har jeg tid til at se tv og putte med Oliver.
Denise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar