torsdag den 20. marts 2008

God Påske

Jeg ville bare lige smutte forbi og ønske god påske, til dem der kigger forbi.

Og så vil jeg fortælle noget skørt. Jeg synes da det er lidt skørt.

jeg er blevet tilbudt job i Canada som konditor. Hvor fjollet er det lige. Jeg har noget familie derover, ikke nogen jeg rigtig kender og taler med, men det er min mors nevø. Han er konditor i Canada og han har set min HP http://www.kagetosse.dk og jeg er jo udlært kagekonditor. Og de er vilde med mine ting derover. Jeg ved godt det ikke kan måle sig med det, der er nogen som kan herhjemme, men det er da cool alligevel at få sådan et tilbud. De har sagt jeg kan få job hvilket som helst sted og jeg kommer ikke til at mangle arbejde resten af mit liv. Det er da lidt skørt at få sådan noget at vide.

Min mand er faglært elektriker, så for ham ville arbejde heller ikke være noget problem. Men det er jo lige det med at tage springet. Vi har jo også en knægt på snart 5 år at tage hensyn til.

Men bare et år eller to ville da være fedt at prøve :) Jeg får da lidt blod på tanden.



Og nu mens jeg skriver vil jeg lige kigge i mine gemmer og finde et billede til jer. lige to sek, så er jeg tilbage.


Billedet jeg har fundet frem er fra mit første skole ophold
Det er en masse Petit Four. Vi kan jo strate med hjerterne
det er rabarber/chokoladecreme på mazarinbund overtrukket
med hjemmelavet fondant. Ved siden af dem er der appelsin/
kardemomme masse overtrukket med fondant. De hvid i midten er pistacemasse på mazarinbund overtrukket med hvid chokolade.
De små røvere ved siden af er alm. mazariner. Dvs. mørdej og mazarinmassse og en lidt tykkere chokoladefondant. Og længst til højre har vi små Sarah Bernard.

God påske

Denise

1 kommentar:

  1. Hej Denise, det lyder da super med udlandet,har i bestemt jer endnu? Eller er i på vej?
    "Faldt" lige over din far og mor på nettet, (så de er blevet "tæppebanket" med mail`s og kommentarer ;)) og så selvfølgelig din side, nogle fede ting du får kreeret.Meget flotte sider du har.
    Pøj pøj fremover, giv Oliver den rødhårede bandit et stort knus.
    Hilsen Anette.
    www.123hjemmeside.dk/Bakkehuset
    www.purreskoven.dk
    ( Kim og Anette /udvandret til Fyn 2005 ;) )

    SvarSlet