torsdag den 28. februar 2008

Når kusine komme på besøg





Jeg var nede og besøde min morfar sidste uge. Fredag kom min to kusinder på besøg til en gang kagebagning. Jeg tror de forventede vi bare skulle bare en kage, MEN jeg havde taget min værktøjskasse, cupcake pans, papirforme og mine hjerteforme.

De lavede godt nok stor øjne da de så det hele. De troede ikke der fantes sådanne ting. Så de gik igang med marcipanen og alt muligt værktøj. Og jeg hoppede over i køkkenet og bagte tre slags cupcakes. Chokolademud m/ Vanilla cream frosting. SkumLa m/ colaglasur og jam cupcakes. SkumLa er skumfiduser med cola. Behøver jeg at sige chokoladen var DELICIOUS.

Pigerne var vilde med jam og SkumLa, jeg tror de fik spist fire cupacakes hver.
Her er lidt billeder af de kager vi fik fremstillet, jeg har ikke selv pyntet nogen af dem. Kun bagt dem. Men det er også lige så hyggeligt. De lyserøde i forgrunden er Jam cupcakes, de lyse er SkumLa og dem i baggrunden til venstre er chokolademud, nam nam.
Alt pynten er lavet i overtræksmarcipan. Det er ikke rigtig til at se hvad der er på, men der er alt fra baby-ting til en hammer til hestespring og blomster.
Denise



Ingen kommentarer:

Send en kommentar