lørdag den 23. februar 2008

Hej med mig




Så har jeg lavet en dansk blog om kager.


Jeg har en engelsk i forvejen, men vill også gerne have en på dansk.
Nogle ting der ude i siden er derofr på engelsk, håber i kan leve med det.
Der kommer ikke lige noget bilede på denne gang, da jeg ikke rigtig har nogen. Eller jo det har jeg, men det er ikke noget at skrive om.


Det skulle da lige været et billede af kagen der startede det hele, som jeg kalder den.
jeg skulle lave en kage til min søns et års fødselsdag. Jeg ville gerne have den skulle være noget specielt og søgte på nettet efter noget anderledes og jeg kan ikke huske hvad jeg googlede, men jeg mener det var kagedokoration. Mit første hit var NCD og ikke KageKompagniet, som mange finder først. Jeg bestilte det første hjem, tingene til kagen: En pakke sugarpaste, en lille rullepind med board, en blå farve en bamseudstikker fra Wilton og små sukkerhjerter. Det var mine første kageting.


Men nok om det, jeg vil løbe for jeg skal ind og lege med Oliver ( den før omtalte søn )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar