torsdag den 27. december 2012

Øv dag

Jeg er såååå træt idag og har hovedpine. Ville ellers have hygget med lidt hæklerier i form af bolde, men jeg orker altså bare ikke. Måske senere!

Min mand har ferie, han har lovet at vi kan få rydder lidt op ved puslebordet og samlet tremmesengen. Og få hæng hylder og billeder op. Så er tingene klar til jeg kan få vasket af og gjort klar. For selvom vi ved hvornår kejsersnittet er (tæt på termin) kan lillebror jo godt finde på at ville ud før. Så jeg håber på vi kan være færdige ca 2-3 uger før termin. Men det burde kunne lade sig gøre. Det er jo ganske små ting vi mangler at ordne.

Det har været en dejlig jul. Jeg har "bare" ønsket mig gavekort så jeg kunne få noget nyt lækkert tøj, når min krop er ved at finde sig selv igen. Kunne heller ikke finde på noget jeg mangler lige nu.
Vores søn fik en masse lego og et par bøger. Jeg synes det er så dejligt han er blevet glad for at læse.

Jeg håber du har haft en dejlig jul og der har været et par gode gaver til dig under træet.

Ps. Perleskålene hittede. Har selv en stående :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar