søndag den 12. september 2010

Weekend på landet


Vi er lige kommet hjem fra en dejlig tur hos mine forældre. De har et hus i Dianalund men en rigtig dejlig have, som er fordelt på en god måde. Efter de er flyttet fra byen til landet er min mor blevet rigtig glad for at sylte, koge, bage, gelere og meget meget mere. Hun har et stort udvalg af frugter, bær og grønt i haven.
Jeg har fået en god bid rabarber med hjem der skal lave kompot af noget af det og resten tror jeg at jeg vil snitte og fryse ned. Så kan man altid bruge det til lækre tærter eller cupcakes i løbet af vinteren.


Når vi besøger min forældre er vi der som regel en weekend og så har vi altid en lille vært / værtinde gave med, som efterhånden er udplantninger til have i form af blomster, buske eller bær. Det er de også meget mere glade for end en buket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar