fredag den 20. marts 2009

Gaveposerne

Her er nogle af de ting vi fik.

Jeg havde en hyggelig aften igår med min søster. Vi startede med at spise på Wagamama, de har rigtig lækker mad. Jeg fik Teriyaki steak som hovedret, og til dessert bestilte jeg deres chokoladekage.

Da vi havde spist gik vi rundt om Tivoli, kom forbi Rådhuspladsen, hvor der var noget koncert, jeg ved ikke hvem eller hvad det var, men der blev rappet :)


Metropol, hvor eventen var ligger i Rådhusarkaden. Og hold en masse damer på et sted. Og der var en summen uden lige. Da klokken nærmede sig 20:45, hvor dørene ville åbne ( ikke 20:00 som jeg eller påstod), blev folk utålmodige. Da dørene gik op, og folk kom UD af biografen, blev mængde endnu mere utålmodige.

Men langt om længe da de sidste er kommet ud er det vores tur til at komme ind. På vej ned af trappen, fik vi en pose fra Pieces. Posen blev afleveret af en nydelig ung herre i jakkesæt. Der var live musik i for af en guitar og en sanger, der var drinks, minicupcakes, is, cremeprøver og lidt frugt og chokolade.

Inde på sæderne stod der endnu en lille gavepose fra Dansk reklamefilm. Med nogle forskellige ting.



Inden filmen, var Linda P forbi og lave lidt stand-up og der var lidt konkurrencer.


Jeg synes filmen var rigtig god. Der var de ting der skulle være i en tøsefilm.

Jeg glæde rmig allerede til den udkommer på DVD, så skal den over og stå blandt alle de andre tøsefilm jeg ejer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar