fredag den 22. april 2011

Min fødselsdag 2011



Jeg har lige haft fødselsdag og i sådan en anledning skal man jo bage noget. Jeg fik en masse nye cookie cutters i gave af min mand, en af dem var en ugle. Jeg er blevet helt pjattet med de ugler, lige som stort set alle andre. Og derfor måtte jeg eje sådan en cutter. Og derfor måtte jeg have sådan nogle ugler med på arbejde.
Ud over uglerne lavede jeg nogle påskeægs cookies, da jeg  havde fødselsdag i påskeferien. Og sidste år nåede jeg ikke at bruge de cutters, så endnu en god undskyldning for at lave mere kage.
Og cookies er/var ikke nok, så jeg lavede også en gang cupcakes. Cookies var nok mere for syns skyld og cupcakes var til at spise.


Jeg lavede mudcake og så med noget Wilton whipped icing mix. Jeg er rigtig tilhænger af pulver mix, men jeg havde den liggende da min søster gerne ville prøve den på et tidspunkt. Og så var det jeg tænkte at nu ville jeg gøre det. Dels fordi jeg havde brugt en masse tid på at bage cupcakes og dekorere cookies. Og dels fordi der var mange skåle og andre køkken ting alle steder på køkkenbordet. Så var det nemt lige at blande lidt vand i og sætte det på køkkenmaskinen.
Det smagte også ganske udemærket, men jeg er nu mere til min vanille frosting.

De blev rigtig glade for cookies og cupcakes på arbejdet. Og et barn til en af mine medstuderende smagte en ugle ( eller var det et æg? ) sagde at ikke nok med den så godt ud, den smagte oven i købet også godt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar