lørdag den 14. november 2009

Nye bøger


Idag, mens jeg var på arbejde, var pakkeposten forbi. Så da jeg kom hjem og der lå en pakke fra Amazon til mig, blev jeg vild glad. Jeg bestilte 4 bøger 4. oktober, der stod de ville blive sendt omkring 3-4 november, da en af bøgerne først blev udgivet der. Jeg valgte at få alle bøgerne samtidig. Da jeg så går ind og tjekker min account på Amazon d. 9 nov kan jeg se bøgerne ikke er sendt endnu. Den bog der skulle være udgivet var forsinket fra leverandøren, og den bog jeg bestilte som den første og grunden til jeg gik ind på Amazon i første omgang, var UDSOLGT!! Jeg blev gal, jeg synes det er for dårligt man ikke ligger de andre bøger til side med det samme. Men jeg kan jo godt se det måske ville være et problem, men alligevel. Og nu ved de ikke hvornår de får flere.....
Anyway, jeg bad bare om at få de to andre leveret, så hurtigt så muligt, og idag lå de på bordet da jeg kom hjem. Lækkert.

Jeg ved allerede hvilke bøger jeg skal bestille næste gang, som forhåbentlig er om ikke ret længe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar